Translate

יום שישי, 9 בנובמבר 2012

Call Of Duty: Black Ops להורדה


לאחר ההצלחה האדירה של CoD: MW2, ששבר שיאים, Activision מחליטה שהפעם, Treyarch יפתחו את המשחק Call of Duty: Black Ops, אותה החברה שפיתחה את Call of Duty: World at War.


Call of Duty: Black Ops יהיה המשחק הראשון בסדרת Call of Duty העוסק במלחמה הקרה. השחקן משחק שני דמויות ראשיות, Mason ו-Hudso, פעילי משיומות מאחורי קווי האויב, במקומות כמו הרי אורל, לאוס, קובה ווייטנאם. יחד עם זאת, Reznov, אחת הדומויות המרכזיות ב-Call of Duty: World at War, חוזר.

מנוע המשחק מבוסס על המנוע של Call of Duty: World at War, רק משופר. עוד דבר מ-Call of Duty: World at War, משחקי ה-Nazi Zombies יופיעו גם במשחק, אך לא ידוע איך בידיוק, ואיזה מפות יופיעו.

 

המולטיפלייר במשחק, כמו בכל משחק Call of Duty, הוא כמעט כל המשחק. במשחק Call of Duty: Black Ops, נקודות הניסיון (Experience point) ומערכת הפרסים, ממש כמו בכל משחקי ה-COD מאז Call of Duty 4 נשארים. עוד אחד הדברים המרכזיים הם אפשרויות ההתאמה האישית - תוכלו להתאים אישית אפילו את הנשקים שלכם, עם מדבקות ותוספות שונות. הרכבים גם חוזרים אל המולטיפלייר, אך עם אחיזה שונה מ-CoD: WoW. בפעם הראשונה בסדרה, תוכלו גם להקליט ולשמור סרטונים ממשחקי המולטיפלייר.

 

Call of Duty: Black Ops ישוחרר ב-9 לנובמבר 2010 למחשב האישי, ה-Playstation 3, Xbox 360, Wii, ובגרסא נפרדת ל-Nintendo DS. אחד המשחקים המצופים של השנה, יחד עם משחקים כמו Need For Speed: Hot PursuitFIFA 11, אך הם לא מה שימנעו מ-Call of Duty: Black Ops לשבור שיאים שוב פעם. בינתיים, תוכלו לצפות בגיימפלי, הטריילר והתמונות השונות.


להורדה:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה