Translate

יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

BattleField: Bad Comoany 2 להורדה ישירה


MULTIPLAYER עובד!
שמירה על כל המסורות הטובות ביותר של שדה הקרב הסדרה, Bad Company 2 מציע אוהדים את תשומת לבם של הרבה תכונות משחקים חדשים מעניינים.
הלחימה להיות בנסיבות שונות מאוד: ביערות המושלגים ועל הג'ונגל, במדבריות חמים והרים נגישים, אשר כרוכה בשימוש בטקטיקות המתאימות. כמו כן, שחקנים יוכלו לממש את הטקטיקה ייחודיים, תוך שימוש בסוגים לחימה חדשים של ציוד, כולל רכב שטח (טרקטורונים) ו מסוק UH-60. בנוסף, הפרויקט סיפק הזדמנויות שינוי של ציוד ועוד מגוון של מכשירים מאוד להרחיב את מספר קבוצות זמינות של נשק, ציוד וכלי רכב קרביים.
הודות לשיפורים שנעשו על ידי מפתחים ב כוויות קור מנוע גרפי ייחודי, המשחק משמש אפקטים חזותיים מודרניים, מערכת נזק ריאליסטית.
מידע על המשחק
שנה: 2010
ז'אנר: פעולה (Shooter) / 3D / 1 אדם
שפה: רוסית
שפה: רוסית
פיתוח: EA Digital Illusions Creative Entertainment
מו"ל: אמנות אלקטרונית
סוג פרסום: Repack
Tablet: לא נדרש
פורמט קובץ:. Rar
גודל הקובץ: 2.83 GB (5% החלמה)
פלטפורמה: PC
מאפיינים:
- נקודות חמות. שמונה מפות ענקיות של קרבות מרובי משתתפים, שכל אחד מהם מציג סוגים שונים של סביבת המשחק, מה שמרמז וריאציה של טקטיקות ותרחישים להשגת הניצחון.
- ציוד צבאי. חמישה עשר מינים של כלי רכב, מגרש בים ובאוויר לחימה, כולל רכב שטח ומסוקים UH-60. כל מכונה מציעה יתרונות ייחודיים בקרב.
- Team Deathmatch. שניים במצב מיוחד לשחק בקבוצה של ארבעה אנשים, המאפשר לקבל פרסים והישגים מיוחדים.
- השמדה טוטלית. כל אובייקט יכול להיהרס: ניקוב חורים בקירות, שחקנים יכולים ליצור עמדת ירי נוחה, להרוס את הבניין – לשלול את הכיסוי האויב.
- המשחק שלה. ארבעת השיעורים תווים (חובש, קומנדו, סיור, מהנדס), מגמות שלוש עשרה, יותר מחמש עשרה אלף אפשרויות וציוד, ארבעים שישה דגמים של כלי נשק ושני 100 אפשרויות לשינויים של חמש עשרה סוגים של מכשירים – הניסוי, כל שחקן יכול ליצור סגנון משלו הלחימה.
- בהצטיינות ובפרסים. ביצוע מוצלח של משימות ואת ההשפעה של השחקנים נלחמים הוענק פרסים – תגים, כוכבים ומדליות, כמו גם את הדירוג שהוקצתה.
דרישות מערכת:
- מערכת הפעלה: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
- מעבד: פנטיום D, 3.0 GHz / Core 2 Duo, 2.0 GHz / Athlon 64 X2
- זיכרון: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista / 7)
- וידאו: 256 MB או יותר זיכרון על בסיס השבבים הבאות או יעיל יותר: NVIDIA GeForce 7800 GTb
- כרטיס קול: התקן קול תואם DirectX ® 9.0
- דיסק קשיח: 12 GB
תכונות Repack:
- אל recoded / לחתוך את כל השפות למעט רוסיה
- Repak מבוסס על "מהדורה מורחבת" עם DLC הוקמה – וייטנאם
- גרסה של המשחק: 795745
- Multiplayer עבודה: BC2 Nexus v0.4.0
- זמן ההתקנה: 30 דקות
- ארזה ידי a1chem1st
איך לשחק רב משתתפים:
א צור http://www.battlefieldemulator.com/ חינם (זה יהיה כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה), באותו מקום אתה יכול לראות את מצב ההפעלה של השרת המרכזי, (= http://emulatornexus.com/forum/ucp.php?mode הרשמה)
השניים. להתחיל את המשחק;
שלוש. עבור לכרטיסייה: מרובת משתמשים. – שרת תמונות – הכנס את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך (הערה לזכור סיסמא כניסה אוטומטית), ולחצו על Enter – ליצור לוחם ולחצו על Enter – בפינה הימנית התחתונה של העיתונות לבקש, לקבל את השרתים שבהם אנו בוחרים לשחק;
4. שחק!
להורדה:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה