Translate

יום ראשון, 28 באפריל 2013

Dead Island Riptide להורדה ישירה!

 

תיאור:

הם חשבו שהם נמלטו Banoi, אבל לא יכולים להתעורר מהסיוט הזה. נזרק חזרה לתוך בעיצומה של התפרצות זומבי, המאבק להישרדות
ממשיך!
הגאות השוטפת אי מת לוקחת שחקנים לאי של Palanai בארכיפלג Banoi, שורץ זומבים צמאי דם, ורק כמה ניצולים שנותרו עדיין נלחמים על חייהם. היכרות עם אויבים חדשים מפחידים, כלי נשק קטלניים, אופי לשחק חדש ועוד הרבה, גאות השוטף איילנד המלח תמשוך שחקנים בחזרה לתוך עולם שגדל מושחת - עם קרני השמש האחרונה של תקווה ונעלמה בגאות ושפל עולה.

דרישות מערכת
:

מינימום
:

OS:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7Processor: Core2Duo 2.66 GHz
Memory:
1 GB RAMHard Disk Space: 7.0 GB available hard drive space
Video Card: ATI 2600XT 512MB VRAM (geforce 8600GT)
DirectX®:
9.0c

מומלץ
:

OS: Windows 7
Processor:
Core2Duo 2.66 GHzMemory: 4 GB RAM
Hard Disk Space:
7.0 GB available hard drive spaceVideo Card: Nvidia geforce 9600 (1G)
DirectX®:
9.0c
טורנט:
הורדה 1: ShareFlare

הורדה 2: LetItBit 

הורדה 3: Vip-File

הורדה 4: FileFlayer


יום שישי, 26 באפריל 2013

Cities in Motion 2 להורדה ישירה!

שנת יציאה: 2013
ז'אנר: אסטרטגיה (ניהול בזמן אמת)
מפתח: סדר ענקי
Publisher: פרדוקס אינטרקטיווי
שפה: אנגלית, רוסית, גרמנית, פולניה, צ'כית


ערים בתנועה 2 (CIM2) הוא משחק ההמשך לערים הפופולריות הסעת המוני סימולצית המשחק בתנועה. לבנות, לנהל ולהוביל את רשת התחבורה שלך כדי לספק את הצרכים שלהם בערים המשתנןת. ערים בMotion 2 מציגות תכונות חדשות, כולל משחק מרובים מצבים, ביום ובלילה, לוחות זמנים וערים דינמיות.

בניית רשת התחבורה תשפיע ישירות על איך העיר גדלה. תחבורה משתלמת מביאה דיור מהמעמד בינוני ומקומות עבודה, בעוד שבחירות יקרות ואקזוטיות יותר להביא עסקים יוקרתיים. נצל את היתרון של הרבה סוגים שונים של כלי רכב, כוללים אוטובוסים, חשמליות, מעבורות ועוד.

לבנות לבד או לשחק בשיתוף פעולה עם חבר. השתמש בנתיבי האוטובוסים מיושמים עתה לבנות כבישים ללא תנועה יעילות. להתמודד עם שעתי עומס על ידי ניהול לוחות זמני שינוע ומתן מענה לצרכים של האזרחים.

תכונות:

ערים דינמיות
בחירותיו של השחקן משפיעות על צמיחת עיר
מחזור ביום ולילה
ניהול לוחות הזמנים
Multiplayer, שני מצבי שיתוף ניתוח ובתחרותיים
קמפיין ומצב ארגז חול

להורדה 1: LetItBit

להורדה 2: Vip-file

Resident Evil 6 להורדה ישירה!


לחברת קאפקום היפנית יש הצעה יוצאת דופן עבורכם: שלמו בעבור משחק אחד, ותקבלו ארבעה. ההרפתקה לא תמיד אחידה ברמתה (ומאווירת אימה אמיתית אפשר לשכוח), ובכל זאת מדובר בכותר אקשן מרשים






בואו ונבהיר דבר אחד כבר בפתיחה: Resident Evil 6 לא דומה במאומה לקודמיו. הדמויות מוכרות, התסריט נראה מוכר, אך חווית המשחק שונה לחלוטין. תחושותיכם לגבי הכותר הזה, לחיוב או לשלילה, תלויות במידת המוכנות שלכם לקבל את המהפכה המפתיעה הזו - או לדחות אותה על הסף.



את אווירת האימה המסתורית אפשר לזרוק מהחלון שכן RE6 רוצה להיות, יותר מכל דבר אחר, סרט אקשן הוליוודי. הכיוון הזה ברור כבר מרגעי הפתיחה, המזכירים יותר משחקיות "סרט אינטראקטיבי" בסגנון Heavy Rain מכותר פעולה והישרדות. הנטייה להשתלט על מהלך העניינים ולהפוך את הסצינות המרהיבות ביותר במשחק לקטעי מעבר מתוסרטים מראש ממשיכה לכל אורך הקמפיינים.

רגע, אמרנו "קמפיינים"? אכן כך. הכותר הזה מחולק הלכה למעשה לארבעה משחקים שונים, המשלימים זה את זה מבחינה עלילתית. כל אחד מהמשחקים הללו מוקדש לדמות אחת ומציג את ההתרחשות מנקודת מבטה (תוך חזרה, לעתים, על שלבים שלמים שאותם כבר עברנו עם אחת הדמויות האחרות). אורכו הכולל של המשחק, בספירת כל הקמפיינים ומשימות הבונוס, חסר תקדים: יותר משלושים שעות, וגם זאת בהנחה שתבחרו לשחק רק פעם אחת.
פיצול הקמפיינים הוא כמובן לא השינוי היחידי. גם במהלך השלבים עצמם תתקלו פחות במפלצות מאיימות, ויותר ביריבים אנושיים החמושים בנשק חם, ממש כמוכם. העיצוב הגרנדיוזי יוצר סצינות אקשן מרהיבות ועמוסות, מהטובות שראינו. לרוע המזל, יש גם רגעים הרבה פחות מרשימים. הדבר הבולט ביותר לאורך המשחק הוא חוסר אחידותו: RE6 נע בין רגעים גדולים למפלות מאכזבות. אולי זהו מחיר הגודל, ההשקעה הפחותה בכל אחד מהשלבים לטובת כמות התוכן.


צרמה לי במיוחד הסתמכותו של המשחק על אירועי "Quick Time", ההגדרה שניתנה בעגה הגיימרית לסרטונים חצי-אינטראקטיביים שבמהלכם אנו מתבקשים ללחוץ על כפתור או למשוך בסטיק בתזמון מדויק. רמת הקושי שלהם ב-RE6 בלתי סבירה, כאילו תוכננו במיוחד על מנת להכשיל אותנו. מוטב היה לוותר עליהם לגמרי, ולקצר במעט את ההרפתקה.


מערכת הפרטנרים עובדת היטב דווקא. היא מאפשרת לכם להזמין בקלות חברים להצטרף אליכם להרפתקה (הם יכולים להכנס ולצאת בכל רגע כאוות נפשם), או למצוא שותפים אקראיים ברחבי הרשת. מעדיפים לשחק לבד? קאפקום שיפרו רבות את האינטליגנציה המלאכותית, וכעת לא תאלצו להמתין דקות ארוכות בטרם דמויות אחרות מצליחות לפתוח דלת או לחצות שער
כשמשחקים ב-Resident Evil 6, לא קשה להבין להיכן הגיעו מיליוני הדולרים שהפכו את המשחק הזה ליקר ביותר בתולדותיה של חברת קאפקום היפנית. הוא נראה מושקע להפליא, הרבה יותר מסרטי הקולנוע המלווים את המותג. ואולם מה שאנו מקבלים כאן איננו אבולוציה של המשחקיות המוכרת והאהובה, אלא משהו שונה לגמרי: משחק פעולה ארוך להחריד, שמציע קרבות ירי איכותיים ומהנים בין קטעי מעבר מתישים במקצת. הוא בהחלט מומלץ לחובבי האקשן, אך מעריצי הסדרה וחובבי ז'אנר האימה עלולים להתאכזב.

דרישות מערכת
:


מינימאלי
:

OS windows Vista SP2 or Windows 7

Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz

Memory:2 GB RAM

Graphics: DirectX® 10 compliant, 512 Mb video memory

DirectX®:11

Hard Drive:4 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

Other Requirements:Broadband Internet connection

Requires a UPlay account

מומלץ:

OS windows 7 64-bit / Windows 8

Processor:Quad-core Intel or AMD CPU

Memory:4 GB RAM

Graphics: DirectX® 11 compliant, 1024 Mb video memory

DirectX®:11

Hard Drive:5 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

Other Requirements:Broadband Internet connection

Requires a UPlay account
הורדה באמצעות טורנט!

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File

להורדה 4: FileFlyer


יום ראשון, 21 באפריל 2013

Lords of Football להורדה ישירה!


כותרת: לורדים של כדורגל
ז'אנר: אסטרטגיה, אינדי, סימולציה, ספורט
מפתחים: Geniaware Srl
תאריך שחרור: 5 אפריל 2013
* שפות: אנגלית, גרמנית, * * צרפתית, איטלקי, * * ספרדית, רוסית, פורטוגזית * *


לורדים של כדורגל - זה חיים אמיתיים, עם כל ההנאות ותלאותיה. אנחנו יכולים לומר כי הפרויקט הזה הוא סדרה של The Sims, רק על כדורגל. במשחק יש מקום של אהבה, אלכוהול, קטטות, בילוי בחוץ וצדדים רועשים. בנוסף, תצטרך לדבר עם התקשורת ולקחת את הקורס המלא של שיקום לאחר פציעה אחרת.

מאפיינים:

ז'אנר הגדרה - סימולציה אורח חיים כדורגל שיחק עם גרירה קלה וממשק בסגנון מצב אלוהים . זה חוצה ז'אנרים כדי להביא לכם חוויה חדשה של כדורגל, אתה מעורב במשחק וגם בחייהם האישיים של שחקני הכדורגל שלך. זה הוא ייחודי, משחק שאין כמותו!

משחקים - תן פקודות למשחק הכדורגל שלך בצורה שונה מכל משחק כדורגל אחר. היכולת וביצועים של הקבוצה שלך לא רק תלויים באסטרטגיה טקטית, אלא גם על כמה טוב אתה נראה אחריהם ובמחוץ למגרש.
שחק בעולם כדורגל 3D בזמן אמת - לחקור ולתקשר בסביבה בזמן אמת 3D מלאה שבו אתה יכול לפתוח שדרוגים שלשנות, לשפר ולהרחיב את העולם שלך.

אישים - לכל אחד יש האישיות הייחודית משל כדורגלנו והתנהגות שונה. הם יגיבו בדרכים שונות לאירועים המתרחשים בעולם, כמו גם הבחירות שלך שיש השפעה ישירה על מצב הרוח שלהם, לטוב ולרע.
פעילויות מחוץ למגרש - אינטראקציה עם ותשפענה על חייהם האישיים של שחקני הכדורגל שלך. לשמור אותם שמחים עם פעילויות בשעות חופשיות כיף בפאב, מועדון והמסעדה, תוך הימנעות התמכרויות שליליות והרגלים רעים.
הדרכה ותרגילים - רמה חדשה של אינטראקציה זמינה בשלב ההכשרה על ידי מתן מרחב להתאמה אישית 3D, הקצאת מקדחות או בחינת ביצועיו של כל כדורגלן בזמן אמת בשיתוף פעולה הדוק.

התאמה אישית - עם היכולת להגדיר כל היבט של הופעתו של צוות שלך - שם, ערכת משחק, לוגו ושמות אפילו "כדורגלנים בודדים - יש לך את היכולת לחיות את חלום הכדורגל שלך ולהפעיל מועדון עצמו מאוד.


דרישות מערכת מומלצות:
- מערכת הפעלה: Windows Vista / 7
- מעבד: אינטל Core 2 Duo עם תדר שעון של 2.0 GHz
- זיכרון RAM: 3 GB
- שטח דיסק קשיח: 9 GB
- התקן קול: תואם DirectX 9.0c
- וידאו: 1GB של זיכרון VRAM (nVidia GeForce 9400 / Radeon HD 4550)

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File


Max Payne 3 להורדה ישירה!


למקס פיין, הטרגדיות שארכו יקיריו לפני שנים הן פצעים שמסרבים להגליד. כבר לא שוטר, זרוק ומכור למשככי כאבים, מקס לוקח את העבודה בסאו פאולו, ברזיל, להגן על המשפחה של יזם נדל"ן מצליח רודריגו רנקו, בסופו של דבר מאמץ כדי לברוח מהעבר הבעייתי שלו. אבל כמו ספירלת אירועים שיצאו מכלל שליטתו, מקס פיין מוצא את עצמו לבד ברחובות עיר לא מוכרת, חפש בכל את האמת ונלחם על דרך החוצה.


מידע על המשחק:
שנה: 2012
ז'אנר: פעולה (יריות)
מפתחים: Rockstar Vancouver
מו"ל: משחקי Rockstar
פלטפורמה: PC
שפה: רוסית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, פולניה
גודל המשחק: 16,62 GB


מאפיינים:


כמו בסרטים. סצנות פעולה ייחודיות מקס פיין 3 מופקות על ידי טכנולוגיות מתקדמות: אופורית מערכת פיזית, זמן Bullet התרחבות זמן ארגוני והמצלמות "החכמות" Bullet-המצלמות. לא אנימציה מחושבת מראש - מהלכי מקס, כדורים להתחמק ומתגבר על מכשולים בתאימות מלאה עם הסביבה והמצב, ומתנגדים מגיבים "הכן" לכל ירייה.
מה שבטוח בטוח. תכונה אחת של מקס פיין 3 היא מערכת של מקלטים שמביאים ברכיב אסטרטגי של הירי ומאפשר לשחקנים להילחם בכל מעשה חדש בהתאם למצב.
אם חבר היה פתאום. תפקיד גדול במקס פיין 3 הוקצה שותף וגיבור מתנגדים. כדי ליצור דמויות על לכידת תנועת המשפט נרשמו מאה שעות של וידאו, וזה אפשר כל קרב, בכל פרק של המשחק כדי להפוך באמת ייחודיים.
בסגנון של Rockstar. הכל במקס פיין 3 עבד עד לפרט הקטן ביותר. ירי לא עובר בלי להשאיר עקבות: כל כדור שנורה משפיע על המראה של רמה על פניו וגופו של מקס בלהט הקרב עומד זעה, מתנגדי פצעי זבי דם. מפרט כוח אש: עבודות ההדק, לוחץ התריס, לקפוץ מאנייה הקאמרית.
גיבורים לא הולכים משם. בצע את התפקיד של מקס פיין הוא מוכר למעריצים של סדרת ג'יימס MakKeffri, קולו של בלש ברומנים המקוריים. עם זאת, 3 תפקיד פיין מקס אינו מוגבל רק קול אחד - ג'יימס נתן מקס הופעתו, ודבר במשחק תפקידים בלכידת תנועת בית המשפט.


דרישות מערכת:
מערכת הפעלה: Windows 7/Vista/XP PC (32 או 64 ביט)
מעבד: אינטל הליבה הכפולה 2.4 GHz או AMD הליבה הכפולה 2.6 GHz
זיכרון: 2GB
כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 8600 GT 512MB זכרון RAM או AMD Radeon HD 3400 512MB RAM
כונן קשיח: 35Gb

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File




FIFA Manager 13 להורדה ישירה!


המשחק כבר עודכן לגרסת 1.03, נוסף DLC פרימיום Fanpack


כמנהל אתה צריך להוביל מועדון כדורגל מודרני. בFM13 אתה תהיה אחראי על צוות והן את הטקטיקה של המשחק שלה, והדרכה לשחקנים, ולחתימת חוזים עם השחקנים הנכונים, ולהרחבת בסיס אימונים של המועדון והאצטדיון שלה. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לעוצמה FM13 הרישיון פיפ"א, מנוע תלת ממד, יותר מ -40,000 שחקנים וירטואליים מורשים (רב עם תמונות של אב טיפוס), את ההזדמנות להיות שחקן מאמן ומנהל הנבחר הלאומיים, משטרו של המועדון, הכלי לחיזוי תוצאות משחקים ועורך מיוחד, מעוצב בקפידה.

ז'אנר: אסטרטגיה / ספורט (כדורגל) / 3D
יזם: עתיד מזהיר
מו"ל: אלקטרוניק ארטס


דינמיקה קבוצתית
FIFA Manager 13 מתעורר לחיים עם תכונת ניתוח צוות שנקראה
"מטריקס צוות", כמו גם פירמידת היררכיה, המאפשר לך
לדמיין ששחקנים עומדים בפני אתגרים בצוות ההיררכיה
בדינמיקה הקבוצתית סעיף אתה מקבל סקירה של היררכית צוות,
יריבות, עימות אישיים, מטרות אישיות, יחסים משפחתיים ו
הרבה יותר
עוזר המנהל שלך עוזר לך לנתח את הקבוצה, ומבקש
פרופיל פסיכולוגי של שחקן לפני חתימתו עשוי לסייע במניעה
בעיות בעתיד
מטרות השחקן היחידות החדשות יש תפקיד מיוחד, וצוות שלך
תהיה מוצלח רק עם ראשי הצוותות מספיק וכולם מושכים ב
לאותו הכיוון.מאיזון יריבויות שחקן למשקיע מספיק
זמן הבנה והגדרת ציפיות שחקן, מנהל FIFA 13 יהיה
לדחוף אותך כדי לשכלל את אמנות ניהול צוות

יעדי Player
כל שחקן של הקבוצה יש מטרותיו האישיות. החלק רוצים להיות
צוות קבוע ראשון, אחרים רוצים לשחק עבור המדינה שלהם


דרישות מערכת:
מערכת הפעלה: ® XP SP3 / Windows ® Vista SP2 / Windows ® 7 SP1 של Windows
מעבד: אינטל פנטיום 4 מעבד עם מהירות שעון של 2.4 GHz
זיכרון: 2 GB
כרטיס מסך: 256 MB VRAM
כרטיס קול: DirectX 9.0c התואם
מקום פנוי בדיסק קשיח: 8 GB

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File


אם תצטרכו קראק, הורידו מכאן:


FileFlyer: http://bit.ly/19mPTZG

DepositFiles: http://bit.ly/15pKBsc

Far Cry 3: Blood Dragon להורדה ישירה!


ז'אנר: 3D / פעולה / FPS
מפתחים: Ubisoft Montreal
הוצאה לאור: Ubisoft בידור
פלטפורמה: PC


ברוכים הבאים של 80 VHS חזון לעתיד.השנה היא 2007 ואתה סרג'נט רקס קולט, קומנדו הסייבר רביעי סמן את מי שנלחם נגד צבא Cyborg נעלם נוכלים. המשימה שלך: לקבל את הילדה, להרוג את הרעים, ולהציל את העולם. לחוות כל קלישאה של חזון עידן VHS של עתיד גרעיני, שבו cyborgs, דרקונים דם, מוטציות, ומייקל ביהן (שליחות קטלנית, חייזרים, הקומנדו הימי) מתנגשים.


דרישות מערכת:
מערכת הפעלה: Windows ® XP / Vista / Seven
מעבד: אינטל Core Duo ® E6700@2.6 GHz או AMD Athlon64 2 X2 6000 +
זיכרון RAM: 2 GB
כרטיס מסך: Radeon HD2900 או GeForce 8800GTX, (512 MB), (Shader Model 3.0), (DirectX 9) Radeon HD7000 או GeForce 600, (512 MB), (Shader Model 5.0), (DirectX 11)
כרטיס קול: תואם DirectX ® 9.0
מקום פנוי בכונן קשיח: 3 GB

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File

Sniper Ghost Warrior להורדה ישירה!


כאשר הממשלה הדמוקרטית של איסלה Trueno מופלת, פיקוד צבאי תוקפני ועוין, עולה לשלטון.יחידת אופים מיוחדת מאומנת נשלחה בלעזור למורדים השיגו מטרות רק צלף יכול להתמודד. בנוסף למשימות צלפים אינטנסיביות, שחקנים לקחת חלק בי כמו כן מגוון רחב של תרחישי תקיפה בי תעוזתם בנשק תהיה עזרה עצומה למורדים המאוישים.


מאפיינים:

צלף: Ghost Warrior 2 לוקח את כל ציפיותיי חסרות נשימה, פקדים מדויקים והמהנה מיומנים של צליפות ומתערבב התגנבות שקטה וזה עם משחק חיסול, סצנות פעולה, Playbook מהלך שיתופי

ראיית הלילה ותרם חזון המשקפים לשימוש במצבים של ראות מוגבלים
מקומות רבים ומגוונים הכוללים, ג'ונגל, הרי סביבה עירונית.

מהדורת הזהב כוללת:
צלף: Ghost Warrior
מפת החבילה DLC (5 מפות חדשות)
DLC התראה שני (תוכן בונוס קמפיין חדש)

דרישות מערכת:
* OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
* Processor: 1.8 GHz Intel Core2 Duo / 2.4 GHz AMD Athlon X2 64;
* Memory: 1,5 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista, Windows 7),
* Video card with 256 MB or 512 MB (recommended) memory;
* 10
gigabytes of free hard disk space




הורדה: ShareFlare

Tomb Raider להורדה ישירה!




 Tomb Raiderמשתמש במודל קשור רכזת-ודיבר-המשלב מכניקת הישרדות הרפתקאות, חקר, והמשחק מוצג בפרספקטיבה בגוף שלישי, והשחקן לוקח את שליטה על הדמות הראשית, לארה קרופט. קארל סטיוארט אמר שהקמפיין של המשחק יימשך בין 12 ל 15 שעות. יחד עם הסיפור הראשי, יהיו שחקנים את ההזדמנות לעשות את משימות צד מרובות, לחקור את האי, לבקר במקומות, וחיפוש אחר קברי אתגר.








להורדה: ShareFlare