Translate

יום שישי, 26 באפריל 2013

Resident Evil 6 להורדה ישירה!


לחברת קאפקום היפנית יש הצעה יוצאת דופן עבורכם: שלמו בעבור משחק אחד, ותקבלו ארבעה. ההרפתקה לא תמיד אחידה ברמתה (ומאווירת אימה אמיתית אפשר לשכוח), ובכל זאת מדובר בכותר אקשן מרשים






בואו ונבהיר דבר אחד כבר בפתיחה: Resident Evil 6 לא דומה במאומה לקודמיו. הדמויות מוכרות, התסריט נראה מוכר, אך חווית המשחק שונה לחלוטין. תחושותיכם לגבי הכותר הזה, לחיוב או לשלילה, תלויות במידת המוכנות שלכם לקבל את המהפכה המפתיעה הזו - או לדחות אותה על הסף.



את אווירת האימה המסתורית אפשר לזרוק מהחלון שכן RE6 רוצה להיות, יותר מכל דבר אחר, סרט אקשן הוליוודי. הכיוון הזה ברור כבר מרגעי הפתיחה, המזכירים יותר משחקיות "סרט אינטראקטיבי" בסגנון Heavy Rain מכותר פעולה והישרדות. הנטייה להשתלט על מהלך העניינים ולהפוך את הסצינות המרהיבות ביותר במשחק לקטעי מעבר מתוסרטים מראש ממשיכה לכל אורך הקמפיינים.

רגע, אמרנו "קמפיינים"? אכן כך. הכותר הזה מחולק הלכה למעשה לארבעה משחקים שונים, המשלימים זה את זה מבחינה עלילתית. כל אחד מהמשחקים הללו מוקדש לדמות אחת ומציג את ההתרחשות מנקודת מבטה (תוך חזרה, לעתים, על שלבים שלמים שאותם כבר עברנו עם אחת הדמויות האחרות). אורכו הכולל של המשחק, בספירת כל הקמפיינים ומשימות הבונוס, חסר תקדים: יותר משלושים שעות, וגם זאת בהנחה שתבחרו לשחק רק פעם אחת.
פיצול הקמפיינים הוא כמובן לא השינוי היחידי. גם במהלך השלבים עצמם תתקלו פחות במפלצות מאיימות, ויותר ביריבים אנושיים החמושים בנשק חם, ממש כמוכם. העיצוב הגרנדיוזי יוצר סצינות אקשן מרהיבות ועמוסות, מהטובות שראינו. לרוע המזל, יש גם רגעים הרבה פחות מרשימים. הדבר הבולט ביותר לאורך המשחק הוא חוסר אחידותו: RE6 נע בין רגעים גדולים למפלות מאכזבות. אולי זהו מחיר הגודל, ההשקעה הפחותה בכל אחד מהשלבים לטובת כמות התוכן.


צרמה לי במיוחד הסתמכותו של המשחק על אירועי "Quick Time", ההגדרה שניתנה בעגה הגיימרית לסרטונים חצי-אינטראקטיביים שבמהלכם אנו מתבקשים ללחוץ על כפתור או למשוך בסטיק בתזמון מדויק. רמת הקושי שלהם ב-RE6 בלתי סבירה, כאילו תוכננו במיוחד על מנת להכשיל אותנו. מוטב היה לוותר עליהם לגמרי, ולקצר במעט את ההרפתקה.


מערכת הפרטנרים עובדת היטב דווקא. היא מאפשרת לכם להזמין בקלות חברים להצטרף אליכם להרפתקה (הם יכולים להכנס ולצאת בכל רגע כאוות נפשם), או למצוא שותפים אקראיים ברחבי הרשת. מעדיפים לשחק לבד? קאפקום שיפרו רבות את האינטליגנציה המלאכותית, וכעת לא תאלצו להמתין דקות ארוכות בטרם דמויות אחרות מצליחות לפתוח דלת או לחצות שער
כשמשחקים ב-Resident Evil 6, לא קשה להבין להיכן הגיעו מיליוני הדולרים שהפכו את המשחק הזה ליקר ביותר בתולדותיה של חברת קאפקום היפנית. הוא נראה מושקע להפליא, הרבה יותר מסרטי הקולנוע המלווים את המותג. ואולם מה שאנו מקבלים כאן איננו אבולוציה של המשחקיות המוכרת והאהובה, אלא משהו שונה לגמרי: משחק פעולה ארוך להחריד, שמציע קרבות ירי איכותיים ומהנים בין קטעי מעבר מתישים במקצת. הוא בהחלט מומלץ לחובבי האקשן, אך מעריצי הסדרה וחובבי ז'אנר האימה עלולים להתאכזב.

דרישות מערכת
:


מינימאלי
:

OS windows Vista SP2 or Windows 7

Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz

Memory:2 GB RAM

Graphics: DirectX® 10 compliant, 512 Mb video memory

DirectX®:11

Hard Drive:4 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

Other Requirements:Broadband Internet connection

Requires a UPlay account

מומלץ:

OS windows 7 64-bit / Windows 8

Processor:Quad-core Intel or AMD CPU

Memory:4 GB RAM

Graphics: DirectX® 11 compliant, 1024 Mb video memory

DirectX®:11

Hard Drive:5 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c compatible

Other Requirements:Broadband Internet connection

Requires a UPlay account
הורדה באמצעות טורנט!

להורדה 1: ShareFlare

להורדה 2: LetItBit

להורדה 3: Vip-File

להורדה 4: FileFlyer


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה